Nopea toimitus 3-5 arkipäivää  Ilmainen postitus yli 150 € tilauksiin  Tilaa uutiskirjeemme ja saat -10 % edun!


Tilaa uutiskirje

Voit tilata uutiskirjeemme alla olevalla lomakkeella kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään.

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käyttää tietojasi suora­markkinointiin. Voit perua luvan koska tahansa. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

Toimitus- ja maksuehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 13.4.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Maripuoti
Horninkatu 9
24100 Salo

02 7317083
asiakaspalvelu@maripuoti.fi
www.maripuoti.fi
0139372-3

Verkkokauppamme myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin verkkokaupan ja myymälän välillä. Myymälä ja verkkokauppa oavt kaksi erillistä yksikköä.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun Maripuodille. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä, puh. 020-7181830

www.paytrail.com


Walley

Walley -laskulla saat aina 30 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

https://www.walley.fi/yritykse...


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Maripuoti
Horninkatu 9
24100 Salo

02 7317083
asiakaspalvelu@maripuoti.fi
www.maripuoti.fi
0139372-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen, yleisesti 3 - 5 arkipäivää. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä, normaalisti viimestään seuraavana arkipäivänä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. 
Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Vaihto- ja palautusehdot

Voit palauttaa vastaanottamasi tuotteet kuluttajasuojalain vaihto- ja palautusoikeuden mukaan 14 vrk:n kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Määrämittaan leikatut kankaat ovat kuluttajasuojalain mukaan tuotteita, joilla ei ole vaihto/palautusoikeutta.

Ennen palautusta ilmoita meille sähköpostitse asiakaspalvelu@maripuoti.fi. Ilman ennakkoilmoitusta lähetettyjä palautuksia emme vastaanota. Palauttaessa tuotteet tulee olla alkuperäiskunnossa, käyttämättöminä ja tuotelapuilla varustettuna sekä pakattuina samoin kuin se oli sinulle toimittaessa pakattu.

Käytäthän palautuksessa paketissa mukana tulevaa palautusilmoitusta ja palautustarraa.
Kodin tuotteiden sekä laukkujen ja asusteiden mukana palautuslappua ja palautustarraa ei tule. Otathan yhteyttä meihin asiakaspalvelu@maripuoti.fi niin saat tarvittavat dokumentit sähköpostiisi.
Paketin mukaan on laitettava palautusilmoitus kaikilla tiedoilla täydennettynä ja palautustarra liimattuna paketin päälle.
Palautathan paketin saman palveluntarjoajan kautta, jolta olet lähetyksesi vastaanottanut, matkahuollon tai postin toimipaikan kautta.

LASKUUN LIITTYVISSÄ KYSYMYKSISSÄ, OLETHAN YHTEYDESSÄ LASKUN TARJOAJAAN.

Palautusosoite myymäläämme on:
Maripuoti Ky
Horninkatu 9
24100 Salo

Peruuttamisen vaikutukset

Asiakas maksaa tuotteen palautuksesta aina 10€ kulun ja vaihdosta toimitusmaksun jonka perimme rahan palautuksen yhteydessä.
Maksun palautus meiltä tapahtuu 7 vrk. kuluessa palautuspaketin vastaanottamisesta.
Rahan palautus tapahtuu sen maksutavan mukaisesti, jota olette käyttänyt tilauksen teossa.

Teidän on lähetettävä palautettavat- / vaihdettavat tuotteet takaisin viivytyksettä, viimeistään 14 päivän kuluttua paketin vastaanottamisesta. Määräaikaa on noudatettu, kun lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa tuotteiden palautumisesta meille alkuperäiskunnossa, käyttämättöminä ja kaikissa tuotteissa on oltava tuotelaput paikoillaan. Mikäli tuotteen sovittaminen on mahdotonta ilman tuotelappujen poistoa, niin silloin tuotetta ei voi sovittaa, esimerkkinä sukat.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Mikäli noutamaton paketti palautuu takaisin myymäläämme, vähennämme takaisinmaksettavasta summasta 10€ kulun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tilauksesi on kadonnut tai vaurioitunut kuljetuksen aikana tulee asiasta ilmoittaa välittömästi meille sekä tehtävä reklamaatio toimitustavan kuljetusyhtiölle, Postiin tai Matkahuoltoon.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit